Yalandan Korkmam Yılandan Korktuğum Kadar..

Konuşamayan sürüngenlerle aram hiç iyi olmadı, benim ilgi alanım: konuşma yetisine sahip sürüngenler. Pembeli siyahlı yalanları çok hoş. Üstelik insanların neden, nasıl, hangi zamanlarda, nasıl beden dilleriyle yalan söylediğini bilirseniz, siz de bundan sonra korkmayacaksınız. "Güvensiz paranoyak seni!" gibi yaftalarla etiketlenmeyeceksiniz zira hatırlatma 1: Bir yalancı, yalanı yakalanmaya yakınken karşı tarafı paranoyaklıkla veya kafasında kuruyor olmakla suçlama jokerini kullanacaktır bir ihtimal.


Bugün kendime "Sen ne işe yararsın kuyruklu?" dedim. Olumlu vasıflarımı düşünürken, bir tanesinde durdum. Bu bir "gift" mi yoksa lanet mi bilmiyorum ama, hayatım boyunca kitap, gazete, dergi okumadığım kadar insan okuduğumu, bunu da nadir sapmalar dışında doğru başardığımı biliyorum.



Canım Afrikalılar diyor ki; "Yalan bir yıl koşar, doğru onu bir anda geçer."Ben görüyorum ve artırıyorum; yalanın bir yıl koşmasına izin vermem. Siz de vermeyin! Hayatımı kolaylaştıran -aynı zamanda beni yoran- bu algılama yöntemlerini elimden geldiğince sizlerle de paylaşacağım. Bunun için internetin nimetlerinden de faydalanıp görsellerle süslemek istiyorum blogumu. Oku oku nereye kadar?


Uzun girizgah sıkıcıdır. En kısa zamanda döneceğim.


P.B.

0 yorum: